Протокол № 2
Методичного
об’єднання вчителів природничо- математичних
дисциплін
Розумівської
гімназії « Темп»
Від
25 вересня 2024року ( позаплановий)
Присутні:
Бібік І.В., Діденко І.М.,Русанова Л.В., Бурдович Д.Ю.,Холод М.В.
Тема: Оцінювання результатів навчання учнів НУШ
5-7 класах на 2024/2025 р. опрацювання
галузей.
Порядок денний:
1. Опрацювання
методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у
2024/2025 навчальному році.
2. Опрацювання
галузей: Математична освітня галузь, природнича освітня галузь, Громадянська та
історична освітня галузь, Інформатична освітня галузь.
3. Оцінювання
учнів їх результатів навчання в НУШ 5-7класів та записи в журнал.
1.Слухали : Керівника ШМО природничо- математичного циклу
Діденко І.М. про методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у
закладах загальної середньої освіти. Наказом МОН від 02.08.2024 №1093 скасовано наказ МОН від 01.04.2022 №289 та затверджено рекомендації
щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів НУШ. І цей документ містить чимало
нововведень!
Як
організувати успішний старт 2024/2025 навчального року? Як адаптувати освітній
процес до нових реалій? Саме про це ми поговоримо під час наших серпневих
Всеукраїнських інтернет-конференцій:
7 клас НУШ:
організація навчального процесу (15.08.2024);
Навчальний
рік 2024/205: підготовка до освітнього процесу (21.08.–22.08.2024).
Під
час етерів ми обговоримо актуальні проблеми та окреслимо перспективи розвитку
освіти, поділимося з вами перевіреними практиками та інноваційними методиками,
що допоможуть урізноманітнити навчання.
Ухвалили: Методичні рекомендації щодо викладання
навчальних предметів, ознайомилися та взяли до відома.
2.Слухали:
Керівника ШМО Діденко І.М. про опрацювання
освітніх галузей.
Загальні
критерії оцінювання слугують основою критеріїв оцінювання за освітніми галузями
(додаток 2 до Рекомендацій). У додатку визначені галузеві
критерії із чітким описом кожного балу відповідно до груп результатів освітніх
галузей:
Математична:
- Дослідження ситуацій та створення математичних
моделей.
- Розв'язання математичних задач.
- Інтерпретація та критичний аналіз результатів.
Громадянська
та історична:
- Орієнтація в історичному часі та просторі,
виявлення взаємозв'язків та явищ.
- Робота з інформацією історичного та
суспільствознавчого змісту.
- Виявлення здатності до співпраці,
толерантності, громадянської позиції.
Природнича:
- Проведення досліджень природи.
- Здійснення пошуку та опрацювання інформації.
- Усвідомлення закономірностей природи.
Інформатична:
- Робота з інформацією, даними, моделями.
- Створення інформаційних продуктів.
- Робота в цифровому середовищі.
- Безпечна та відповідальна робота з
інформаційними технологія
Ухвалили:
З’ясували та опанували
свої галузі з предметів : взяти до відома.
3.Слухали керівника МО про оцінювання
учнів їх результатів навчання в НУШ 5-7класів. Результати
оцінювання виражаються в балах (від 1 до 12) та/або в оціночних судженнях.
Також, за вибором закладу освіти, оцінювання може здійснюватись за власного
шкалою за умови визначення та опису правил її переведення до 12-бальної шкали в
освітній програмі закладу освіти.
Загальні
критерії оцінювання
Оцінювання
здійснюється за визначеними критеріями, які дозволяють встановити відповідність
між вимогами до обов’язкових результатів навчання, визначеними Держстандартом,
і фактичними результатами навчання учнів. У додатку 1 до Рекомендацій наведено
загальні критерії оцінювання, які визначають загальні підходи до встановлення
результатів навчання учнів і реалізуються за чотирма рівнями, що дає змогу
здійснювати оцінювання за 12-бальною шкалою:
- початковий (1-3 бали);
- середній (4-6 балів);
- достатній (7-9 балів);
- високий (10-12 балів)
Ухвалили: Кожен вчитель предметник
проводе записи в журнал згідно календарного планування окремими колонками. Оцінювання учнів 5-7 класів НУШ здійснювати за 12 бальною
системою (шкалою).
Результати
оцінювання фіксувати у класних журналах, свідоцтвах досягнень та портфоліо.
Записувати в журнал окремими колонками діагностувальні роботи, ( тематичні не є
обов’язковими, прийняли рішення на МО не записуємо в журнал). Групи результатів
освітніх галузей по предметах записуємо окремими колонками перед семестровою (
І та ІІ) та річною. Інформацію взяти до відома.
Голова засідання: Діденко І.М.
Секретар: Бурдович Д.Ю.
Методичного об’єднання
вчителів природничо- математичних дисциплін
КЗЗСО Розумівської
гімназії « Темп»
Від 11 січня 2025року
Присутні: Бібік І.В.,
Діденко І.М.,Холод М.В., Бурдович Д.Ю.
Порядок денний: Мета:
На педагогічній
конференції обговорювали впровадження STEM технологій з використанням міжпредметних звязків,
як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти. Провели майстер-
клас : « Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках
історії, географії, біології». На засіданні обговорили роботу з обдарованими
учнями. Підвели підсумки завершення І
семестру, моніторинг навчальних досягнень учнів, участь в конкурсах,
олімпіадах, зайняті призові місця.
Форма проведення: Педагогічна конференція
Тема засідання :
Розвиток
предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та
ключових компетентностей учнів.
1. Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних
зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.
2. Мастер-клас ,,Елементи народознавства як
засіб формування компетентностей на уроках історії, географії, біології”
3. Практичне
заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій».
4. Підведення
підсумків завершення І семестру та моніторинг навчальних досягнень учнів 6-9,11
класів з предметів за І семестр.
5. Роль предметів природничого
циклу в становленні особистості учня.
1. Разом з керівником
ШМО обговорили питання підвищення предметних та ключевих компетентностей учнів. . Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних
зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.
Ухвалили: Питання
взяти до відома.
2.Проведення «
Майстер-класу» з елементами народознавства
як засіб формування компетентностей на уроках історії, географії, біології” Кожен вчитель з предмету
поділився власним досвідом.
3.Провели практичне занаття з педагогами « Банк інновацій»
4. Керівник разом з педагогами підвели підсумки завершення І семестру та моніторинг навчальних досягнень учнів 6-9,11
класів з предметів за І семестр.
5.Бібік І.В. познайомила з питанням-доповідю «Роль предметів природничого циклу в становленні особистості учня.»
Голова: Діденко І.М.
Секретар: Бурдович Д.Ю.
Протокол № 4
Методичного об’єднання
вчителів природничо- математичних дисциплін
КЗЗСО Розумівської
гімназії « Темп»
Від 27 березня
2025року
Присутні: Бібік І.В.,
Діденко І.М.,Холод М.В., Бурдович Д.Ю.
Порядок денний: Педагогічна
майстерня
Тема. Проблема
розвитку творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації
особистості.
Засідання №4 (Березень)
1. Соціалізація особистості школяра із
застосуванням сучасної
методики “Навчати
вчитися”
2. Розвиток творчої активності та творчих здібностей
учнів на уроках
як чинник
соціалізації учнівської молоді
3. Формування життєвих навичок на уроках
шляхом використання технології критичного
мислення.
4. Організація дистанційного навчання зі здобувачами
освіти закладу
під час воєнного
стану.
5. . Проведення та участь в Обласному конкурсі «
Учитель року» ( Обговорення етапи, форми роботи.
1. Бібік І.В. та Бурдович Д.Ю.підготували та розкрили питання: «Соціалізація особистості школяра із застосуванням
сучасної методики “Навчати вчитися” та «. Розвиток творчої
активності та творчих здібностей учнів на уроках як чинник
соціалізації учнівської молоді»
3. Керівник ШМО
розкрила питання розкриття навичок шляхом використання технологій критичного
мислення.
4. Керівник разом з
вчителями провели обговорення та аналіз дистанційного навчання зі здобувачів
освіти під час воєнного стану.
5. Керівник
обговорила з педагогами участь в конкурсі « Учитель року»
Обговорили етапи та
форми роботи.
Ухвалили: Взяти до
відома.
Голова: Діденко І.М.
Секретар: Бурдович Д.Ю.
Протокол № 5
Методичного об’єднання
вчителів природничо- математичних дисциплін
КЗЗСО Розумівської
гімназії « Темп»
Від 27 травня
2025року
Присутні: Бібік І.В.,
Діденко І.М.,Холод М.В., Бурдович Д.Ю.
Порядок денний: Інформаційна
скринька
Підсумки роботи методичного об’єднання за 2023-2024
навчальний рік.
1.
Аналіз
виконання навчальних програм членами шкільного методичного об´єднання.
2. Аналіз результатів контрольних зрізів знань
учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Звіт вчителів ШМО суспільно- природничого циклу самоосвітню діяльність за рік
(друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)
4. Творча майстерня вчителя «Наступність у
роботі середньої ланки навчання. Перехід
на НУШ» (з досвіду роботи)
5. Підсумки роботи шкільного методичного
об´єднання за рік.
6. Вироблення рекомендацій до плану роботи
МО на наступний навчальний рік.
1.Слухали керівника ШМО про підсумки
роботи методичного об’єднання вчителів
природничо- математичних дисциплін за рік.
2. Члени МО звітувалися про виконання навчальних програм, аналіз
результатів контрольних зрізів, участь в конкурсах та олімпіадах, проведенні
тижнів зі своїх предметів.
3. Члени ШМО надали звіти керівнику МО про виконання роботи за рік.
4. На засіданні провели творчу майстерню вчителя «Наступність у роботі
середньої ланки навчання. Перехід на НУШ» (з досвіду роботи)
5. Керівник ШМО зачитала рекомендації до плану роботи МО на наступний
навчальний рік.
Ухвалили: Інформацію взяти до відома.
Голова: Діденко І.М.
Секретар:
Бурдович Д.Ю.
Протокол № 1
Методичного об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін
КЗЗСО Розумівської гімназії « Темп»
Від 30 серпня 2023року
Присутні: Бібік І.В., Діденко І.М.,Щетінін Д.М.
Порядок денний:
Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2023/2024 навчальному році.
1. Аналіз роботи ШМО за 2022/2023 навч.р. Корегування планів роботи на навчальний рік. 2023/2024р.
2. Вивчення особливостей викладання предметів суспільно- природничого циклу у 2023/2024 навч.р. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків.
3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів природничо-математичного циклу.
4. Обговорення участь в конкурсах, « Вчитель року 2024- вміст придметів, а також атестація вчителів, проходження курсів підвищення кваліфікації» .
5. Аналіз результатів адміністративних контрольних робіт (2022-2023навч. р.), організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2023-2024 навчальний рік.
Слухали: 1.Керівника ШМО Діденко І.М. зачитавши аналіз роботи метод обєднання за 2022/2023н.р.Та складеного плану ШМО на наступний навчальний рік 2023/2024н.р.
2. На засідані вивчали та обговорювали особливості викладання предметів суспільно-природничого циклу,вивчали нові програми,складали та затверджували модельні програми НУШ,обговорювали зміни до нових діючих програм,враховуючи їх при плануванні уроків.( Керівник та вчителі предметники)
3.На засідані поділилися роботою та готовністю календарних планів до затвердження у зауча з навчальної роботи.
4. Виступ керівника Діденко І.М.
Провели обговорення про участь в конкурсах: « Геліантус», « Колосок», « МАН- Юніор», « Альбус», « Кришталева сова».
Обговорили участь в конкурсі « Учитель року» та предмети, які входять.Обговорили атестацію педагогічних працівників на 2023/2024н.р.,а також проходження курсів ЗОІППО підвищення кваліфікації. Саме з 25.09.-11.10.2023р. курси підвищення кваліфікації проходе керівник МО Діденко І.М.
5.Керівник МО провела аналіз контрольних робіт за 2022/2023н.р.Обговорили підготовку до різних перевірок, контрольних робіт та контрольних зрізів.Звернути увагу на обгрунтовність,відповідність,навантаження контрольних завдань.Провести підготовку між батьками,учнями,учнями,що за кордоном.
Змістовність на використання різних видів та методів контрольних робіт при дистанційній роботі з учнями.
Голова: Діденко І.М.
Секретар: Бібік І.В.
Протокол № 2
Методичного об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін
КЗЗСО Розумівської гімназії « Темп»
Від 23 жовтня 2023року
Присутні: Бібік І.В., Діденко І.М.,Корнієнко Г.М.
Порядок денний: Засідання круглого столу
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
1. Обговорення завдань з предметів суспільно- природничого циклу; плану проведення ( тижнів в використаннями STEM)
2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно- природничого циклу через використання дистанційних технологій.
4.Майстер-клас. «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси».
5. Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах «Кришталева Сова», «Геліантус», «Колосок».» Олімпус»,
« МАН- ЮНІОР»
6. Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі . Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі суспільно- природничого циклу.
1. 1.Слухали: Керівника ШМО про використання STEM на своїх уроках.
При складані планів,придметніх тижнів використовувати STEM.
Вирішили: Взяти до відома.
2.Керівник ШМО озвучила питання «. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.» Вчителі ділилися опитом зі своєї роботи, розповідали про сервіси, нові технології.
Вирішили: Взяти до відома. Як можна більше використовувати нових технологій на практиці, своїх уроках.
3.Бурдович Дар’я Юрієвна ознайомила з доповідю «. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно- природничого циклу через використання дистанційних технологій.»
4. Провели разом Майстер- Клас «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси». Бібік І.В. показала для вчителів, особливо для молодих майстер- клас, поділилася досвідом роботи.
5. Керівник ШМО повідомила вчителям про підготовку до олімпіад та осінніх конкурсів. «Кришталева Сова», «Геліантус», «Колосок».» Олімпус»,
« МАН- ЮНІОР»
6. Обговорили питання: . Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі . Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі суспільно- природничого циклу. Вирішили: Питання взяти до відома.
Протокол № 2
Методичного об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін
Розумівської школи
Від 28 жовтня 2022року
Присутні: Бібік І.В., Патана В.О., Діденко І.М.,Щетінін Д.М.Білик М.О.
Порядок денний:
1. Визначення рівня особистісно-професійного розвитку вчителя шляхом самоаналізу. Розвиток мотивації молодших школярів.
2. Інтерактивні форми навчання як засіб оптимізації мовленнєвих компетенцій. Методи та прийоми інтерактивних технологій.
3. Про підготовку до участі вчителів і учнів в інтерактивних конкурсах суспільно-природничого спрямування. (Колосок,Геліантус,МАН-Юніор,Лелека,Кришталева Сова та ін.)
4. Про національно-патріотичне виховання учнів на уроках суспільно-природничих дисциплін.
5.Розглянути на засіданні ШМО листа Запорізького РДА Буряком Олегом від 25.10.22р.
6.Підготовка до звіту вчителів,своєї роботи за І семестр.
Протокол № 1
Методичного об’єднання вчителів суспільно-природничих
дисциплін
Розумівської школи
Від 31 серпня 2022року
Присутні: Бібік І.В., Патана В.О., Діденко І.М.,Щетінін
Д.М.Білик М.О.
Порядок денний:
1.
Виступ голови методичного об’єднання стосовно організаційної частини.Вибір голови ШМО.
2.
Аналіз роботи за минулий рік 2021/2022 вчителів суспільно-природничих
дисциплін,робота з обдарованими учнями.
3.
Про завдання і план роботи ШМО вчителів
суспільно-природничих дисциплін на 2022-2023 н.р.
4. Опрацювання нормативних документів про
викладання предметів суспільно- природничо циклу в 2022-2023 н.р., інструкції
по веденню і оформленню журналів, критеріїв оцінювання рівня і навичок учнів з
предметів суспільно-природничо циклу
5.
Принципи ефективного навчання на уроках предметів суспільно-природничого циклу
в 5 класі НУШ.
Слухали:
1. Виступ голови Бібік І.В.методичного об’єднання
природничо-суспільного циклу в якому вона ознайомила членів МО з організаційною
частиною;а) перевибори голови ШМО.Головою ШМО суспільно-природничих
дисциплін на 2022-2023н.р.призначено вчителя геогафії Діденко І.М.
2. Бібік І.В. повідомила про аналіз
роботи за минулий рік.
3. Діденко І.М. запропонувала до
обговорення та ухвалення план роботи МО та план роботи з
обдарованими дітьми. Ознайомила з Інструктивно-методичні
рекомендації навчальних програм природничих та суспільно-гуманітарних дисциплін
на 2022-2023н.р.
2.
3.а)Члени методичного
об’єднання виступили про результати та НМТ з природничих та
суспільних дисциплін
3.
б)Діденко
І.М.виступила про необхідність активації та посилення роботи з
обдарованими дітьми, для покращення результатів Всеукраїнських предметних
олімпіад серед здобувачів освіти школи.
4.
3.в)Патана В.О. наголосила
на використанні при підготовці та викладанні сучасних сервісів, для підвищення
інтересу учнів та зацікавленості у вивченні предметів природничих та суспільних
дисциплін.
4.Опрацювали нормативні документи про викладання
предметів суспільно-природничих дисциплін на 2022/2023н.р.оформлення
електронних журналів повідомила завуч Патана В.О.,критерії оцінювання рівня і
навичок учнів (6-11кл)з суспільно –природничих дисциплін та НУШ 5кл.
5.Ознайомилися з методичними рекомендаціями з
предметів суспільно-природничих дисциплін,адаптивним циклом ЗЗСО за Державними
стандартами в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»
-Обговорили літературу( за якими підручниками
працюватимуть вчителі?)
- Опрацювали положення про складання навчальної
програми на основі модельної програми,яка затверджується пед.радою. та про
календарні плани затверджуються заучем з ВР.
Ухвалили:
1.
Затвердити план роботи МО, та план роботи з обдарованими дітьми.
2.
Затвердити календарні плани вчителів-предметників.
3.
Користуватись при викладанні предметів інструктивно-методичними
рекомендаціями навчальних програм природничих та
суспільно-гуманітарних дисциплін.
4.
Посилити та активізувати роботу з обдарованими дітьми, намагатися
забезпечувати участь учнів в різноманітних конкурсах, проектах та інше.
5. Користуватись при
підготовці та викладанні сучасні сервіси, для підвищення інтересу учнів та
зацікавленості у вивченні предметів природничих та суспільно-гуманітарних
дисциплін.
Голова: Діденко І.М.
Секретар: Білик М.О.
Протокол № 1
Методичного об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін
КЗЗСО Розумівської гімназії « Темп»
Від 30 серпня 2023року
Присутні: Бібік І.В., Діденко І.М.,Щетінін Д.М.
Порядок денний:
Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2023/2024 навчальному році.
1. Аналіз роботи ШМО за 2022/2023 навч.р. Корегування планів роботи на навчальний рік. 2023/2024р.
2. Вивчення особливостей викладання предметів суспільно- природничого циклу у 2023/2024 навч.р. Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків.
3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів природничо-математичного циклу.
4. Обговорення участь в конкурсах, « Вчитель року 2024- вміст придметів, а також атестація вчителів, проходження курсів підвищення кваліфікації» .
5. Аналіз результатів адміністративних контрольних робіт (2022-2023навч. р.), організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2023-2024 навчальний рік.
Слухали: 1.Керівника ШМО Діденко І.М. зачитавши аналіз роботи метод обєднання за 2022/2023н.р.Та складеного плану ШМО на наступний навчальний рік 2023/2024н.р.
2. На засідані вивчали та обговорювали особливості викладання предметів суспільно-природничого циклу,вивчали нові програми,складали та затверджували модельні програми НУШ,обговорювали зміни до нових діючих програм,враховуючи їх при плануванні уроків.( Керівник та вчителі предметники)
3.На засідані поділилися роботою та готовністю календарних планів до затвердження у зауча з навчальної роботи.
4. Виступ керівника Діденко І.М.
Провели обговорення про участь в конкурсах: « Геліантус», « Колосок», « МАН- Юніор», « Альбус», « Кришталева сова».
Обговорили участь в конкурсі « Учитель року» та предмети, які входять.Обговорили атестацію педагогічних працівників на 2023/2024н.р.,а також проходження курсів ЗОІППО підвищення кваліфікації. Саме з 25.09.-11.10.2023р. курси підвищення кваліфікації проходе керівник МО Діденко І.М.
5.Керівник МО провела аналіз контрольних робіт за 2022/2023н.р.Обговорили підготовку до різних перевірок, контрольних робіт та контрольних зрізів.Звернути увагу на обгрунтовність,відповідність,навантаження контрольних завдань.Провести підготовку між батьками,учнями,учнями,що за кордоном.
Змістовність на використання різних видів та методів контрольних робіт при дистанційній роботі з учнями.
Голова: Діденко І.М.
Секретар: Бібік І.В.
Протокол № 2
Методичного об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін
КЗЗСО Розумівської гімназії « Темп»
Від 23 жовтня 2023року
Присутні: Бібік І.В., Діденко І.М.,Корнієнко Г.М.
Порядок денний: Засідання круглого столу
Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження сучасних інноваційних технологій.
1. Обговорення завдань з предметів суспільно- природничого циклу; плану проведення ( тижнів в використаннями STEM)
2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно- природничого циклу через використання дистанційних технологій.
4.Майстер-клас. «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси».
5. Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах «Кришталева Сова», «Геліантус», «Колосок».» Олімпус»,
« МАН- ЮНІОР»
6. Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі . Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі суспільно- природничого циклу.
1. 1.Слухали: Керівника ШМО про використання STEM на своїх уроках.
При складані планів,придметніх тижнів використовувати STEM.
Вирішили: Взяти до відома.
2.Керівник ШМО озвучила питання «. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.» Вчителі ділилися опитом зі своєї роботи, розповідали про сервіси, нові технології.
Вирішили: Взяти до відома. Як можна більше використовувати нових технологій на практиці, своїх уроках.
3.Бурдович Дар’я Юрієвна ознайомила з доповідю «. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно- природничого циклу через використання дистанційних технологій.»
4. Провели разом Майстер- Клас «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси». Бібік І.В. показала для вчителів, особливо для молодих майстер- клас, поділилася досвідом роботи.
5. Керівник ШМО повідомила вчителям про підготовку до олімпіад та осінніх конкурсів. «Кришталева Сова», «Геліантус», «Колосок».» Олімпус»,
« МАН- ЮНІОР»
6. Обговорили питання: . Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі . Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі суспільно- природничого циклу. Вирішили: Питання взяти до відома.
Протокол
№ 2
Методичного
об’єднання вчителів суспільно-природничих дисциплін
Розумівської
школи
Від
28 жовтня 2022року
Присутні: Бібік І.В., Патана В.О., Діденко І.М.,Щетінін Д.М.Білик М.О.
Порядок
денний:
1. Визначення рівня особистісно-професійного
розвитку вчителя
шляхом самоаналізу. Розвиток
мотивації молодших школярів.
2. Інтерактивні
форми навчання як засіб оптимізації
мовленнєвих компетенцій.
Методи та прийоми інтерактивних технологій.
3. Про
підготовку до участі вчителів і учнів в інтерактивних конкурсах
суспільно-природничого спрямування.
(Колосок,Геліантус,МАН-Юніор,Лелека,Кришталева Сова та ін.)
4. Про
національно-патріотичне виховання учнів на уроках суспільно-природничих
дисциплін.
5.Розглянути на
засіданні ШМО листа Запорізького РДА Буряком Олегом від 25.10.22р.
6.Підготовка до
звіту вчителів,своєї роботи за І семестр.
Слухали:
1.
Виступ голови Діденко І.М.методичного об’єднання природничо-суспільного
циклу в якому вона ознайомила з рівнем особистісно-професійного розвитку
вчителя шляхом самоаналізу.Розвитку мотивації молодших
школярів.
2. На засідані
обговорили інтерактивні форми навчання, як засіб оптимізації мовленевих
компетенцій. Вчителі поділилися досвідом роботи з методами та прийомами
інтерактивних технологій.
3.Діденко І.М. повідомила про підготовку
вчителів та учнів в інтерактивних конкурсах суспільно-природничого спрямування
на протязі І семестру.
(Колосок,Геліантус,Кришталева
сова,МАН-Юніор,Альбус,Лелека)
4. Керівник ШМО
повідомила використовувати та долучатися до національно-патріотичного виховання
учнів на уроках суспільно-природничих дисциплін.
5. На засідані розглянули лист
Запорізького РДА Буряка О.від 25.10.22р.
« Прийняті міри та заходи при появі дронів-камікадзе.З метою захисту та
збереження життя учнів.
6.Керівник Діденко І.М.попередила
вчителів суспільно-природничих дисциплін про підготовку звіту роботи за І
семестр.
Ухвалили:
1. Визначення рівня особистісно-професійного розвитку
вчителя
шляхом самоаналізу. Розвиток
мотивації молодших школярів
2. Прйняли рішення
постійно використовувати методи та прийоми інтерактивних технологій на своїх уроках.
3.Затвердили про підготовку до участі вчителів і учнів в
інтерактивних конкурсах
суспільно-природничого спрямування.
(Колосок,Геліантус,МАН-Юніор,Лелека,Кришталева Сова та ін.)
4.Постійно
використовувати національно-патріотичне виховання учнів на уроках
суспільно-природничих дисциплін.
5. На засідані затвердили лист
Запорізького РДА Буряка О.від 25.10.22р.
« Прийняті міри та заходи при появі дронів-камікадзе.З метою захисту та
збереження життя учнів.
6.Затвердили здачу звітів вчителями ШМО за І семестр.
Голова: Діденко І.М.
Секретар: Білик М.О.
Від
21.12.2022 року
Засідання
шкільного методичного об’єднань вчителів суспільно-природничих
дисциплін.
Голова: Діденко
І.М.
Секретар: Білик
М.О.
Присутні:4 особи(
Діденко І.М.;Бібік І.В.Щетінін Д.М..;Білик М.О.)
Порядок
денний
1.Слухали виступ керівника
методичного засідання «Реалізація розвивально-корекційного напрямку в умовах
дистанційного та змішаного навчання»
Ухвалили:
Інформацію взяти до відома,продовжувати працювати над розвитком дистанційної
форми навчання.При цьому покращити структуру уроків використовуючи різноманітні
сервіси.
2.Прослухали виступ
Білик М.О. «.
Конкурентоспроможний вчитель – сучасний вчитель»
3.Заслухали
доповідь: «Використання критичного мислення на уроках суспільно-природничих
дисциплін»?
4.Слухали керівника
шмо суспільно-природничих дисциплін про складання та погодження
календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2023н.р.
5. Слухали виступ керівника ШМО « Основні аспекти
педагогічної діяльності, які сприяють
розвитку самоефективності
особистості.»
Ухвалили:
Інформацію,яку обговорювали на засідані взяти до відома.
6.Слухали керівника ШМО про здачу звітів роботи,участь в конкурсах,семінарах за І семестр 2022р.
Голова: Діденко І.М. Секретар: Білик М.О.
Протокол №4
Від
27.03.2023року
Засідання
шкільного методичного об’єднань вчителів суспільно- природничих
дисциплін
Голова: Діденко
І.М.
Секретар: Білик
М.О.
Присутні:4 особи(
Діденко І.М.;Бібік І.В.Щетінін Д.М.;Білик М.О.)
Порядок
денний
1.Слухали виступ
керівника методичного засідання на тему: «Соціалізація особистості школяра із
застосуванням сучасної методики « Навчитися вчитися»
2.На засідані
розкрили та обговорили типання «Розвиток творчої
активності та творчих здібностей учнів на уроках як чиник соціалізації
учнівської молоді» Де вчителі поділилися думками,власним досвідом про
творчих,здібних учнів.
Ухвалили:
Продовжувати роботу з обдарованими,творчими учнями.Розкривати їх активність,соціалізацію,обдарованість
в різноманітних конкурсах,олімпіадах,мановських роботах.
3.Прослухали виступ
Білик М.О.вчителя історії 5-6кл про « Формування життєвих навичок на уроках
суспільно-природничих дисциплін шляхом використання критичного мислення»
. Інтерактивна
основа технології розвитку критичного мислення
Система
розвитку критичного мислення передбачає особливу структуру уроку: кожен урок
повинен має трьохетапну структуру:
Етап актуалізації має
на меті :
· актуалізувати
(«оживити») в пам’яті учнів уже наявні знання;
· встановити
мету навчання;
· зосередити
увагу учнів на темі;
· представити
контекст для того, щоб вони зрозуміли нові ідеї.
Етап
усвідомлення знань відбувається в основній частині уроку й має на меті:
· порівняти
очікування учнів із тим, що вивчається;
· переглянути
очікування та висловити нові;
· зробити
висновки й узагальнення матеріалу;
· поєднати
зміст уроку з особистим досвідом учня;
· поставити
запитання до вивченого на уроці матеріалу.
Етап рефлексії має на
меті:
· узагальнити
основні ідеї;
· обмінятися
думками;
· виявити
особисте ставлення[8, с.5].
Робота за
цією технологією вимагає часу, уваги й мети, а викладання має бути чітким і
зрозумілим. Необхідно виділяти достатньо часу для обміну думками. А методів і
прийомів, які застосовуються при критичному мисленні, чимало. Отже, розглянемо
основні з них та можливості іх використання на уроках історії.
4. Слухали
виступ керівника ШМО Діденко І.М. про «Організація
дистанційного навчання зі здобувачами освіти закладу
під час воєнного
стану.»
5. Ухвалили:
Інформацію,що обговорювали на засідані взяти до відома.
Голова: Діденко
І.М.
Секретар: Білик М.О.

Комментариев нет:
Отправить комментарий