Головна сторінка

План Роботи





План роботи

методичного об'єднання вчителів

природничо-математичного циклу 

_Комунального закладу загальної середньої освіти Розумівська гімназія « Темп» Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області

на 2025-2026 н.р

 Тематика  засідань шкільного  методичного  

         об’єднання  природничо-математичного   циклу                                                 

                                    І засідання

 

                                                                   Дата проведення: 27 серпня 2025року

 

Тема: Організація навчально-виховного процесу у 2025/2026  

          навчальному році.

Мета: проаналізувати діяльність методичного об’єднання вчителів предметів  природничо-математичного циклу за 2024/2025 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.
Форма проведення: звіт, інформація, обговорення.

 

№ з/п

Зміст роботи

Виконавці

Відмітка про виконання

1

Виконання плану роботи шкільного методичного об’єднання за 2024/2025 навчальний  рік та обговорення плану роботи на 2025/2026 навчальний рік.

Діденко І.М.

 

2

Затвердження плану роботи шкільного методичного об’єднання  вчителів природничо-математичного циклу. Розподіл доручень між членами методичного об’єднання.

 

 

3

Вивчення нормативно-інформаційної документації і методичних листів з питань викладання предметів природничо-математичних дисциплін у 2025/2026 навчальному році.  Ключові зміни у программах. Опційне навчання.

Діденко І.М.

Члени МО

 

4

Аналіз навчальних програм і підручників для 5-9   класу.

Члени МО

 

5

Обговорення та схвалення календарно – тематичного  планування вчителів предметів природничо-математичного циклу на 2025/2026 навчальний рік з урахуванням змін.

Члени МО

 

6

Про  підготовку  до  шкільних  та районних  олімпіад  з  математики,  інформатики, фізики,  хімії, біології, географії.

 

Члени МО

 

7

Створення оптимальних умов щодо адаптації учнів 5 класу в основній школі.

 

 

8

Охорона праці на уроках природничого циклу.

 

 

 

 

 

 

Рекомендації

 

 

1

Ознайомитися з нормативно-інформаційною документацією і методичними листами з питань викладання предметів природничих дисциплін у 2025 /2026навчальному році.

Члени МО

 

2

Розпочати підготовку учнів  до  участі  в  шкільних  та  районних  олімпіадах

Члени МО

 

 

3

Підготувати  завдання  для  проведення  шкільних  предметних  олімпіад.

Члени МО

 

4

Підготувати  майстер-клас (практичне заняття з педагогами) на тему: «Я роблю так це».

 

 

 

 

ІІ засідання

 

                                                         Дата проведення – ____30 жовтня 2025р.___________

 

Тема:  Модернізація навчально-виховного процесу шляхом  

           впровадження сучасних інноваційних технологій.

Мета:

      розглянути головні засади та особливості інновацій НУШ відповідно нового закону про освіту.;  

      охарактеризувати шляхи впровадження інноваційних технологій навчання;

      розширити знання  вчителів про інноваційні методи та форми навчання.

Форма проведення: круглий стіл, презентація, майстер-клас, інформація.

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальні

Відмітка про виконання

 

1

 

 

 

 

Обдаровані діти. Обдарованість та її значимість для розвитку особистості. Організація роботи з обдарованими дітьми у школі у напрямі природничо-математичних дисциплін.

Діденко І.М.

Члени МО

 

 

2

Організація підготовки до участі в конкурсах з природничо-математичних дисциплін.

 

 

Члени МО

 

3

Організація позакласної роботи та проведення предметних тижнів природничо-математичного циклу.

 

 

 

4

Реалізація діяльнісного підходу до навчання  хімії через використання дистанційних технологій.

 

 

5

Майстер-клас. «Я роблю так це»

 

Члени МО

 

6

Аналіз робіт учасників та підсумки І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з предметів природничо-математичного циклу. Порівняльна характеристика досягнень з олімпіад. Аналіз завдань з предметних олімпіад природничо-математичного циклу.

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

ІІІ засідання

 

                                                                 Дата проведення: ________________-

 

Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей   

          педагогів  як засіб підвищення предметних та ключових      

          компетентностей учнів.

Мета:

      визначити особливості уроків із застосуванням інноваційних технологій;

       розширити знання вчителів про способи, прийоми і форми навчання, що підвищують пізнавальний інтерес учнів;

      проаналізувати методи оновлення навчального процесу.

Форма проведення: обмін думками, досвідом, відкриті уроки, інформація.

 

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальні

Відмітка про виконання

 

 

1

 

 

І. Теоретична частина.

 

Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.

 

 

2

 

 

 

Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що  реалізуються в шкільному курсі інформатики.

 

 

 

3

Порівняння ознак «ЗУНівського» і компетентнісного підходів у навчанні.

 

 

 

 

 

 

1

 

ІІ. Практична частина.

 

 Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність».

 

 

 

 

 

2

Тренінг (практичне заняття  з педагогами) на тему: «Банк інновацій».

 

 

3

Підсумки проведення ІІ етапу Всеукраїнських шкільних олімпіад, учнівських конкурсів.

 

 

Члени МО

 

4

Моніторинг навчальних досягнень учнів з предметів  природничо-математичного циклу за І семестр (звіт вчителів МО).

 

Члени МО

 

 

 

 

Рекомендації

 

 

1

Опрацьовувати  теоретичний матеріал  щодо застосування  методики  уроків із застосуванням компетентністного підходу.

Члени МО

 

 

2

Працювати над методикою удосконалення сучасного уроку шляхом впровадження інноваційних технологій.

 

Члени МО

 

 

 

                                                  

 

ІV засідання

 

                                                                  Дата проведення – ______________--

Тема: Підсумкове засідання.

Мета:

      проаналізувати роботу шкільного  методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2025/2026 навчальний рік та окреслити завдання на  навчальний рік;

      заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти.

Форма проведення: інформація, повідомлення, звіт.

 

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальні

Відмітка про виконання

1

Освітній орієнтир – навчальна програма (аналіз стану виконання навчальних програм).

Члени МО

 

2

Аналіз навчальних досягнень  учнів з предметів  природничо-математичного циклу за 2025/2026 навчальний рік .                                                                           

.

 

3

Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів природничо – математичного циклу за         2025/2026навчальний рік.            

Панорама методичних перспектив. Обговорення пропозицій щодо удосконалення роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік.

Діденко І.М.

Члени МО

 

 

 

 

 

4

Звіти вчителів про самоосвітню  діяльність.

 

Члени МО

 

 

5

Робота між засіданнями

1.

Робота над проблемними питаннями

Вчителі  МО

Січень – лютий

2.

Взаємовідвідування уроків членами МО 

Вчителі МО

Січень – лютий

 

 

Звіти вчителів про проведену позакласну роботу та предметні тижні, виготовлення дидактичних матеріалів.

Члени МО

 

Рекомендації

 

 

1

Продовжувати роботу над удосконаленням методики сучасного уроку.

Члени МО

 

2

Продовжити роботу над темами з самоосвітньої діяльності.

Члени МО

 

 

 

 

План роботи

методичного об'єднання

вчителів

природничо-математичного циклу

 

_Комунального закладу загальної середньої освіти Розумівська гімназія « Темп» Долинської сільської ради Запорізького району Запорізької області

на 2024-2025 н.р

 

Засідання № 1 Серпень ( 28.08.2024р)

Інструктивно-методична нарада

Тема. Про підсумки роботи вчителів природничо-математичного циклу за 2022-2023 навчальний рік та перспективи діяльності на 2023-2024 навчальний рік. 

Мета: проаналізувати стан викладання дисциплін природничо-математичного циклу    в 2023-2024навчальному році та визначити пріоритетні напрямки в роботі ШМО у 2024-2025 навчальному році.

 

Питання для обговорення

Форма проведення

Відповідальний

Організаційні питання

1

Затвердження:                                              плану роботи шкільного методичного об’єднання на 2024-2025 н.р., та завдань ШМО на 2024-2025н.р.

Обговорення

Члени ШМО

2

Про особливості викладання навчальних предметів у 2024/2025навчальному році та методичне забезпечення та методичні рекомендації викладання предметів природничо-математичного  циклу (програми, підручники, посібники). Зміни до навчальних програм наказ від від 03.08. 2022 року № 698.

Обговорення

Члени ШМО

3

Робота над модельними програмами 5-7 клас НУШ. Складання своєї програми.

Обговорення

Керівник МО

4

Про методичні рекомендації щодо розвитку STEM-освіти в закладах загальної середньої та позашкільної освіти у 2023/2024 навчальному році.

Обговорення

Члени ШМО

5

 Про організацію викладання навчальних предметів в умовах

воєнного стану: рекомендації Державної служби якості освіти

Інформація

Керівник МО

6

Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах “Левеня”, “Кенгуру”, “Колосок”. Геліантус,

Інформація

Керівник МО

7

Затвердження графіка проведення позакласних заходів, тижнів з предметів природничо-математичного циклу

Обговорення

Заступник директора  з НР

8

Про використання в освітньому процесі інструментів дистанційного навчання.

 

Продовження роботи по накопиченню матеріалів на блогах і сайтах вчителів МО

Обговорення

Члени МО

9

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Наказ від 01 квітня 2022 р. № 289.

Обговорення

Члени МО

10

Погодження календарно-тематичних планів.

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, що здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.

-         

 

 

Методичні питання

1

Впровадження методичних розробок щодо соціалізації учнів у викладанні навчальних предметів в освітньому процесі нової української школи.

Обговорення

Члени ШМО

2

Адаптаціяучнів 5-х класів до навчання в школі.  Особливості викладання навчальних предметів в 5-6 класах НУШ

виступ

3

Державний стандарт базової середньої освіти: ключові акценти впровадження.

Виступ

Заступник директора  з НР

 

Завдання членам ШМО:

Опрацювання нормативних документів:

-        програм (зміни у програмі) та основних вимог до викладання предметів природничо-математичного циклу;

-        критеріїв оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягненьучнів;

-        вимог до ведення шкільної документації.

Складання і затвердження календарно-тематичних планів.

Підготовка і проведення шкільних олімпіад з дисциплін природничо-математичного циклу.

Складання планів роботи з обдарованими та слабо встигаючими учнями.

Підготовка учнів до районних олімпіад з навчальних дисциплін.

Поновлення правил ТБ в кабінетах з підвищеним рівнем небезпеки.

Підготувати матеріали для проведення шкільних олімпіад з предметів.

 

 

Засідання № 2 Жовтень  30.10.2024р.

Тема. Нова Українська школа: від теорії до практики

Мета: ознайомитися з новою роллю сучасного вчителя, з психолого-педагогічними аспектами адаптації п’ятикласників, розширити знання про суб’єкт-суб’єктивну взаємодію в освітньому процесі НУШ Розглянути алгоритм організації уроку за діяльнісним підходом. Обговорити як оцінювати навчальні досягнення учнів: що врахувати та які критерії обрати. Ознайомитись з концептуальним значенням наскрізного виховання. Поділитися досвідом організації освітнього середовища НУШ та концептуальним значенням наскрізного виховання.

 

№п/п

Питання для обговорення

Форма проведення

Відповідальний

Організаційні питання

1

Підготовка і проведення І етапу предметних олімпіад, конкурсах “Левеня”, “Кенгуру”, “Колосок”

Інформація

Члени МО

2

Обговорення завдань шкільних олімпіад з предметів природничо-математичного циклу

Обговорення

Члени ШМО

3

Про організацію роботи з обдарованими дітьми.

Обговорення

Члени ШМО

4

Особливості організації дистанційного навчання в умовах воєнного стану.  Співпраця учасників освітнього процесу під час дистанційного навчання

Обговорення

Члени ШМО

Методичні питання

1

Учитель нової української школи

Виступ

 

2

Психолого-фізіологічні особливості розвитку учнів 5–6 класів

Виступ

психолог

3

Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі нової української школи

Доповідь

 

4

Діяльнісний підхід – основа організації освітнього процесу закладу загальної середньої школи

Виступ

Члени МО

5

Оцінювання в новій українській школі – ресурс для розвитку

Виступ

Члени МО

6

Наскрізне виховання цінностей та якостей особистості в освітньому процесі

Доповідь

 

7

Організація освітнього середовища

Виступ

 

8

Педагогіка партнерства як основа успішної взаємодії з батьками здобувачів освіти

Доповідь

 

Завдання членам МО

 

-        провести предметні олімпіади та конкурси;

-        організувати роботу з обдарованими дітьми;

-        опрацювати методичні матеріали по організації навчання під час воєнного стану;

-        опрацювати інформацію про оцінювання та оформлення свідоцтва навчальних досягнень, розробити власні критерії оцінювання;

-        інформацію з виступів та доповідей взяти до уваги та впроваджувати в навчальний процес.

 

EM-освіти в навчальний процес.

Мета: ознайомитися з аналізом навчальних досягнень учнів 5-11 класів, з особливостями STEM-освіти НУШ, впровадженням STEM-технологій на уроках хімії, біології.

 

№ п/п

Зміст роботи

Форма проведення

Відповідальні

Організаційні питання

1

Аналіз навчальних досягнень учнів 5-11 класів з дисциплін природничо-математичного циклу за результатами  І семестру

Інформація

 Керівник МО

2

ЗНО - 2023

Інформація

Заступник директора з НР

Методичні питання

1

STEM-освіта НУШ: особливості навчання у ХХІ столітті.

Виступ

Члени МО

2

Педагогічна майстерність вчителя як умова впровадження STEM-освіти

Виступ

Члени МО

3

Впровадження STEM-технологій як ефективного інструментарію розвитку обдарованого випускника НУШ.

Доповідь

4

STEM-освіта як інноваційний напрямок розвитку науково-технічної творчості

Доповідь

 

5

STEM-активності на уроках хімії та біології: методологічний аспект

Доповідь

 

6

Метод моделювання на уроках біології

Практичні прийоми

Члени МО

7

STEM-орієнтований підхід як основа розвитку здоровязбережувальної компетентності.

Виступ

 

Завдання членам МО:

-        приділити належну увагу випускникам у підготовці до ЗНО;

-        впроваджувати в освітню діяльність STEM-технології (STEM-уроки, STEM-проєкти, STEM-тижні);

-        інформацію виступів та доповідей взяти до уваги.

 

 

Засідання № 4 Березень 25.03.2025р.

Тема. Креативний вчитель – запорука успішного навчання.

Мета: обговорити рівень досягнень учнів з предметів, ознайомитися з практичними прийомами, фішками, лайфаками, які можна застосовувати на уроках для покращення якості навчання.

 

№ п/п

Зміст роботи

Форма проведення

Відповідаль

ний

Організаційні питання

1

Обговорення рівня досягнень учнів з предметів.

Обговорення

Члени ШМО

Методичні питання

1

Креативний вчитель

Виступ

2

Фішки крутого вчителя НУШ, або як привернути увагу учнів

Обмін досвідом

3

Проєктне навчання в умовах дистанційки: можливості, інструменти ідеї.

Презентація

 

4

Метод моделювання на уроках біології.

Доповідь

5

Що таке мудборди та як їх використовувати на уроках

Доповідь

 

6

ТОП-7 нестандартних способів перевірки знань учнів

Практичні прийоми

Члени МО

Завдання членам МО:

-        Використовувати в навчальному процесі нові технології навчання та активні форми формувального, тематичного оцінювання, спрямовані на розвиток свідомості учня, підвищення ефективності і якості освіти;

-        Вести роботу з покращення навчальних досягнень учнів випускних класів, допомога у підготовці.

-        Всі висвітлені методичні питання прийняти до уваги та використовувати у навчально-виховному процесі.

 

 

 

 

Засідання № 5 Травень.

Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2024-2025 н.р.

Мета: проаналізувати роботу шкільного методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2024-20245навчальний рік та окреслити завдання на 2025-2026 навчальний рік,  заслухати творчі звіти вчителів з питань самоосвіти

 

№ п/п

Змістроботи

Форма проведення

Відповідальні.

Організаційніпитання

1

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участів олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах

Виступ

Заступник директора  з НР

2

Аналіз роботи ШМО природничо-математичного циклу за 2024-2025 н.р.

Обговорення

Члени МО

3

Аналіз роботи викладання предметів у 5-6 класах за НУШ

 

Члени МО

4

Робота над модельними програмами 7 клас НУШ. Складання своєї програми.

Обговорення

Члени МО

 

Методичні питання

1

Вироблення рекомендацій до плану роботи ШМО на наступний навчальний рік

Виступ

Члени МО

3

Звіти вчителів про самоосвітню діяльність

Виступ

Члени МО

Завдання членам МО:

-        Розробити програму до свого предмета згідно модельної навчальної програми;

-        Консультації з предметів, що виносяться на ЗНО.

-        Опрацювання фахової літератури, вебінарів. Підвищувати рівень самоосвіти.

Затверджую

Директор КЗЗСО

Розумівська гімназія « Темп»

Долинської сільської ради

________ М.В. Холод

 

План роботи

методичного об’єднання

вчителів суспільно – природничих дисциплін

на 2023-2024 навчальний рік

 

№ з/п

Зміст

Відповіда-

льний

Форма проведення

Термін

виконання

 

1.

 

Засідання №1( Вересень)- Асинхронно

Інструктивно-методична нарада


Тема: Організація навчально-виховного процесу у 20
23/2024 навчальному році.

 

1. Аналіз роботи ШМО за 2022/2023 навч.р. Корегування планів роботи на навчальний рік. 2023/2024р.
2. Вивчення особливостей викладання предметів  суспільно- природничого циклу у 20
23/2024 навч.р.  Вивчення нових програм, змін до діючих програм, врахування їх при плануванні уроків.
3. Погодження календарно- тематичних планів з предметів
природничо-математичного циклу.

4. Обговорення участь в конкурсах, « Вчитель року 2024- вміст придметів, а також  атестація вчителів, проходження курсів підвищення кваліфікації» .
5. Аналіз результатів адміністративних контрольних робіт (2022-2023навч. р.), організація підготовки учнів, поради учителям, учням, батькам. Завдання членам методичного об’єднання на 2023-2024 навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник МО

 

 

Члени МО

 

 

 

 

Керівник МО

 

 

Керівник МО

Члени МО

 

 

Керівник МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звіт  

 

 

Інформація  

 

 

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

 

 

 

Інформація

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

2.

 

Засідання № 2 (жовтень-листопад)

Засідання круглого столу


Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.

 

1.     Обговорення  завдань з предметів суспільно- природничого  циклу; плану проведення  ( тижнів в використаннями  STEM


2. Інноваційні технології навчання у сучасній школі.
3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання предметів суспільно- природничого  циклу через використання дистанційних технологій.
4.Майстер-клас. «Інтерактивні технології навчання, сучасні сервіси».

5. Підготовка і проведення І етапу  предметних олімпіад, конкурсах  «Кришталева Сова», «Геліантус», «Колосок».» Олімпус»,

« МАН- ЮНІОР»

6. Адаптація учнів 5-х класів до навчання в школі . Особливості викладання навчальних предметів в 5 класі  суспільно- природничого циклу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени МО

 

Члени МО

 

Члени МО

 

 

Керівник МО

 

Члени МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорення

 

 

Презентація

 

Інформація

 

 

Майстер-клас

 

Інформація 

 

Виступ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом І семестру

3.

Засідання № 3 (січень)

Педагогічні обговорення


Розвиток предметно-методичних та професійних компетентностей
педагогів як засіб підвищення предметних та ключових
компетентностей учнів.

 

1.  Впровадження STEM-технологій (з використанням міжпредметних зв’язків), як засобу формування наукового світогляду здобувачів освіти.

2.  Мастер-клас ,,Елементи народознавства як засіб формування компетентностей на уроках  історії, географії, біології

3.
  Практичне заняття з педагогами на тему: «Банк інновацій».


4.
  Підведення підсумків  завершення І семестру та  моніторинг навчальних досягнень учнів 6-9,11 класів з предметів за І семестр.

5.  Роль предметів  суспільно- природничого  циклу в становленні особистості учня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени МО

 

 

Члени МО

 

 

 

Керівник МО

 

 

Керівник МО

 

 

 

 

 

Члени МО

 

 

 

 

 

 

 

 

Обмін

думками і досвідом

 

Мастер-клас  

 

 

 

Тренінг

 

 

Інформація

 

 

Інформація

 

 

Виступ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом року

4.

Засідання № 4 (березень)

Педагогічна майстерня


Тема. Проблема розвитку творчості вчителів та
здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості.

 

1. Підготовка учнів до можливої  державної підсумкової атестації.

2.  Формування в здобувачів освіти навиків самостійного пошуку інформації під час вивчення предметів.

 3.  Проведення та участь в Обласному конкурсі « Учитель року» ( Обговорення етапи, форми роботи.

 

 

 

 

 

 

 

Члени  МО

 

 

 

 

Члени  МО

 

 

 

Керівник МО

 

 

Члени  МО

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка матеріалів

 

 

 

Обмін досвідом

 

 

Виступ

 

 

Інформація

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

Протягом ІІ семестру

5.

Засідання № 5 (травень)

Інформаційна скринька


Підсумки роботи методичного об’єднання за 2023-2024 навчальний рік.

 

1. Аналіз виконання навчальних програм членами шкільного методичного об´єднання.
2. Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.
3. Звіт вчителів ШМО  суспільно- природничого  циклу
самоосвітню діяльність за рік (друкування, участь у професійних конкурсах, робота з обдарованими учнями)
4. Творча майстерня вчителя «Наступність у роботі  середньої ланки навчання
. Перехід на НУШ» (з досвіду роботи)
5. Підсумки роботи
шкільного методичного об´єднання за рік.
6. Вироблення рекомендацій до плану роботи МО  на наступний навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник МО

 

 

 

 

Члени МО

 

 

 

Члени МО

 

 

Керівник МО

 

 

Члени МО

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація

 

Повідомлення

 

 

Звіт

 

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

 

 

Обговорення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

Керівник ШМО  суспільно-природничого  циклу _______Діденко І.М.



План роботи

методичного об’єднання

вчителів суспільно – природничих дисциплін

на 2022-2023 навчальний рік


Засідання №1 Серпень: 31.08.2022р.

1.     Про призначення голови ШМО.

2.     Аналіз роботи МО вчителів суспільно-природничих дисциплін за 2021/2022 н.р.

          3.    Про завдання і план роботи ШМО вчителів суспільно-природничих дисциплін на 2022-2023 н.р.

          4. Опрацювання нормативних документів про викладання предметів суспільно- природничо циклу в 2022-2023 н.р., інструкції по веденню і оформленню журналів, критеріїв оцінювання рівня і навичок учнів з предметів суспільно-природничо циклу,робота з обдарованими учнями,використання різних сервісів при викладанні предметів суспільно-природничих дисциплін.        

5.  Принципи ефективного навчання на уроках предметів суспільно-природничого циклу в 5 класі НУШ. 

          Засідання №2 (Жовтень)

1.  Визначення рівня особистісно-професійного розвитку вчителя шляхом           самоаналізу (ТЕСТУВАННЯ)  Розвиток мотивації молодших школярів.

2.  Інтерактивні форми навчання як засіб оптимізації мовленнєвих           компетенцій. Методи та прийоми інтерактивних технологій 

3.   Про підготовку до участі вчителів і учнів в інтерактивних конкурсах суспільно-природничого         спрямування.

  4.   Про національно-патріотичне виховання учнів на уроках суспільно-природничих дисциплін

 Засідання №3 (Грудень-Січень)

1.  Реалізація розвивально-корекційного напрямку в умовах запровадження           дистанційного та змішаного навчання.

2. Конкурентоспроможний вчитель – сучасний вчитель.

3. Творчість вчителя: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів.

4. Основні аспекти педагогічної діяльності, які сприяють розвитку           самоефективності особистості.      

 

 Засідання №4 (Березень)

1. Соціалізація особистості школяра  із застосуванням сучасної методики           “Навчати вчитися”

2. Розвиток творчої активності та творчих здібностей учнів на уроках як           чинник соціалізації учнівської молоді

 3. Формування життєвих навичок на уроках шляхом використання           технології  критичного мислення.

4. Організація дистанційного навчання зі здобувачами освіти закладу під           час  воєнного стану.

 5. Продуктивні технології формування критичного мислення на уроках з           різних дисциплін.

 

Засідання №5( Травень)

1.  Про результати атестації вчителів суспільно-природничого циклу

2. Роль вчителя у формуванні громадянської компетентності учнів. Шляхи            формування та удосконалення професійної компетенції  вчителя.                                   

3.  “Педагогічна скарбничка вчителя” Обмін педагогічним досвідом           роботи        вчителів МО суспільно-природничого циклу.

4. Про підсумки роботи ШМО у 2022 -2023 н. р. Знахідки. Проблеми.           Перспективи.

5. Самоаналіз та самооцінка педагогічних здібностей і професійних            якостей. Анкетування.

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

головна сторінка

-   Наук на світі є багато                                                                  - Їх навіть важко полічить. - Та нам їх треба до...